Wednesday, June 8, 2011

nothing

tak perlu diungkit kembali kisah lama
tak perlu diperbesarkan kisah silamku
aku taw aku tak sempurna
tapi aku berusaha untuk menjadi yang terbaik dimatamu

mengapa perlu dibangkitkan kembali zaman jahiliah ku
sedangkan aku sendiri benci untuk menoleh ke belakang semula !

biar lidah ini kelu untuk berbicara
kerana niat dihati tidak mahu gejolak pertelingkahan berlaku
namun tiada siapa tahu peritnya hati ini menahan tohmahan
terlalu berbekas bagiku
terlalu berdarah bagiku
terlalu luka di jiwa ini

Ya Allah, aku yakin engkau sentiasa ada bersamaku
kerana aku sendiri tidak akan sesekali tinggalkanMu lagi
hanya Mu yang bertakhta di hati ini

walaupun aku taw, siapa lah daku disisimu
hanya hambaMu yang hina ~

Ya Allah, aku mohon moga sentiasa dipermudahkan langkahku
moga aku terus tsabat
moga aku tidak jatuh
aku terlalu kasihkan, sayangkan ukhuwah ini
Ameen ~


1 comment:

jazakumullahu khairan :)

سُبْحَانَكَ اللَّهُمَّ وَبِحَمْدِكَ أَشْهَدُ أَنْ لاََإِلَهَ إِلاَّ أَنْتََأسْتَغْفِرُكَ وَأَتُوْبُ إِلَيْكَ

\(^-^)/ barakallah